Wystawcy na Kiermasz Bożonarodzeniowy poszukiwani!
17.09.2024
Zasady rekrutacji na Kiermasz Bożonarodzeniowy w Muzeum Etnograficznym w Toruniu
Główną ideą Kiermaszu Bożonarodzeniowego jest prezentacja tradycyjnych, własnoręcznie wykonanych wyrobów rękodzielniczych i rzemieślniczych oraz ekologicznych produktów i regionalnego jedzenia.
Poprzez to wydarzenie Muzeum promuje sylwetki twórców ludowych oraz daje możliwość zapoznania się z ich działalnością, a także pokazuje szeroki wachlarz prac artystów, które powstają pod wpływem inspiracji sztuką i rękodziełem tradycyjnym.
Dlatego do udziału w Kiermaszu Bożonarodzeniowym zapraszamy twórców ludowych, rękodzielników, rzemieślników oraz artystów tworzących własnoręcznie przedmioty związane tematycznie z okresem Bożego Narodzenia. Na pierwszym miejscu stawiamy sztukę i rękodzieło ludowe, ale mile widziani będą również wystawcy inspirujący się dziedzictwem regionalnym i twórczo przetwarzający motywy ludowe. Zapraszamy również producentów ekologicznych produktów.
Wystawcami mogą być zarówno osoby indywidualne, jak i firmy.
Każdy zainteresowany wystawca musi wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny poniżej.
Formularz zgłoszeniowy powinien zawierać krótki opis oferowanych wyrobów oraz ich zdjęcia.
- Zgłoszenie chęci udziału w Kiermaszu Bożonarodzeniowym następuje poprzez przesłanie na adres e-mail : kiermasz@etnomuzeum.pl wypełnionej i podpisanej karty zgłoszenia (poniżej), w terminie od dnia 17.09.2024 do dnia 18.11.2024.
- Pierwszeństwo udziału w Kiermaszu Bożonarodzeniowym mają członkowie Stowarzyszenia Twórców Ludowych oraz rękodzielnicy i artyści inspirujący się tradycyjnymi wyrobami ludowymi.
- Wyznaczeni przez Muzeum pracownicy, po zapoznaniu się ze złożonymi zgłoszeniami, dokonają wyboru uczestników Kiermaszu Bożonarodzeniowego, na podstawie jakości i oryginalności prezentowanych wyrobów. Priorytetowo potraktowane zostaną przedmioty nawiązujące do sztuki i rękodzieła ludowego.
- Zgłaszający chęć udziału w Kiermaszu Bożonarodzeniowym zostaną poinformowani o decyzji Komisji w terminie do dnia 25.11.2024.
- Od decyzji pracowników Muzeum dokonujących wyboru Wystawców nie przysługuje odwołanie.
- Muzeum decyduje o miejscu przyznanym Wystawcy – na jednej z trzech sal w budynku lub przestrzeni przed budynkiem.
- Muzeum zapewnia Wystawcom prezentującym swoje wyroby na salach stół o wymiarach 2 m na 1 m oraz krzesła. Wystawcy rozstawiający stoiska na zewnątrz zobowiązani są do przywiezienia własnych stołów oraz namiotów.
- Muzeum zapewnia przestrzeń wystawienniczą, jednak uczestnicy są odpowiedzialni za przygotowanie i aranżację własnego stoiska.
- Uczestnicy zakwalifikowani do Kiermaszu zobowiązani są do uiszczenia opłaty za stoisko: członkowie Stowarzyszenia Twórców Ludowych 30 zł, pozostali wystawcy 50 zł. Opłata pobierana będzie podczas trwania Kiermaszu.
Formularz zgłoszeniowy i zasady rekrutacji na Kiermasz Bożonarodzeniowy_pdf
Formularz zgłoszeniowy i zasady rekrutacji na Kiermasz Bożonarodzeniowy_doc
Muzeum Etnograficzne w Social Mediach